Calipso, afaceri de 14 milioane de euro în 2020, la același nivel ca înainte de pandemie

  • de

Pandemia a lovit puternic economia românească, având de suferit chiar și afaceri care nu au fost afectate de criza sanitară direct, cum ar fi cele ale producătorilor de apă de izvor. Datorită strategiei de producție și distribuție precum și a parteneriatelor solide cu principalii clienți, Calipso, unul dintre liderii sectorului producției de apă de izvor, a raportat anul trecut afaceri de 14 milioane de euro.

Astfel, afacerile Calipso nu au înregistrat scăderi în timpul pandemiei, păstrând același nivel al afacerii din 2019. În 2020, Calipso a atins și o bornă importantă: a vândut 210 de milioane de litri de apă pe piața autohtonă. Pentru a avea o imagine mai clară a acestei performanțe, se poate spune că fiecare român a băut în medie anul trecut circa 11 litri de apă îmbuteliată de Calipso.

“Ne bucurăm că eforturile pe care le-am depus de-a lungul timpului pentru a oferi clienților apă de izvor de cea mai bună calitate se văd în consum și în aprecierile consumatorilor fideli. Noi investim constant într-un proces de fabricație ultra-modern, monitorizat de la distanta, în care fiecare etapă este înregistrată și stocată. Astfel, oferind garanția calității, apa Codrii Vlăsiei, îmbuteliată de Calipso, este un produs în care consumatorul are încredere. Acest lucru cred că s-a văzut cel mai bine în timpul crizei sanitare, când echipa noastră a făcut eforturi uriașe pentru a putea susține cererea crescută, apa fiind un aliment esențial, pe care consumatorul l-a ales cu întâietate în coșul său de cumpărături”, a declarat Daciana Siderache, director general Calipso.

Daciana Siderache, director general Calipso

Calipso, investiții masive

O fabrică inovatoare și sustenabilă, care să aibă capacitatea de a livra la timp produse de calitate superioară și de mare complexitate este obiectivul strategiei de investiții derulate de Calipso de-a lungul timpului.

Cel mai recent capitol este reprezentat de o investiție de 3 milioane de euro, începută în 2020 și continuată în 2021, menită să suplimenteze capacitățile de producție și să mărească spațiul de depozitare.

Reușita acestor proiecte se vede prin crearea de noi locuri de muncă. Calipso avea la începutul acestui an cu 18% mai mulți angajați decât la începutul lui 2020. Acest trend continuă în 2021.

Deși nu este deloc ușor să recrutezi personal specializat, reprezentanții companiei spun că dețin toate argumentele pentru a-i convinge pe cei care vor să muncească și să învețe secretele unor meserii frumoase.

În plus, Calipso se bazează pe un nucleu de angajați cu experiență mare atât în industrie, cât și în companie, cea mai veche angajată făcând parte din echipă de aproape 25 de ani. “Familia Calipso a ajuns unde este astăzi datorită unei echipe profesioniste. Pot spune că am avut și norocul de a avea alături de noi caractere deosebite, și suntem fericiți că am știut să-i aducem în companie și să-i păstrăm. Îmi doresc mult, pentru noile etape de dezvoltate, să recrutam specialiști talentați, dedicați și inovativi, care sa fie integrați în echipa Calipso”, a mai spus Daciana Siderache.

Citește și:

Reforma statului sau reinventarea statului?

Anca Dragu, anunț important despre demolarea zidului din jurul clădirii Parlamentului

Etichete: